Wszystkie hulajnogi są objęte 24 miesięczną gwarancją. Oferujemy również wsparcie i pomoc pogwarancyjną. W razie problemów lub pytań zapraszamy do kontaktu:
serwis@tomini.pl
Przygotowaliśmy też na naszym kanele Youtube samouczki, ułatwiające korzystanie i konserwację hulajnóg Tomini: https://www.youtube.com/
Wysyłka hulajnogi na serwis główny:
- Przed wysyłką hulajnogi na serwis, prosimy o kontakt drogą elektroniczną. Wiele problemów można rozwiązać bez wysyłania hulajnogi do serwisu.
- Jeżeli po uzgodnieniu z serwisem hulajnoga będzie wymagać profesjonalnej naprawy prosimy o jej zabezpieczenie przed wysyłką w podobny sposób jak fabryczne pakowanie.
- Przesyłkę z hulajnogą proszę wysłać na adres:
Trends Sp. z o.o. – serwis
Energetyków 16
32-050 Skawina
Autoryzowany serwis lokalny:
Silnerowery.pl – Kraków
+48602449501
silnerowery@op.pl
Osiedle Piastów 42A,
31-625 Kraków
Instrukcje obsługi oraz pliki do pobrania
Części eksploatacyjne oraz serwisowe
- jeżeli poszukujesz dętek, opon, klocków hamulcowych zapraszamy do kontaktu z naszymi partnerami. Zobacz: gdzie kupić.
- jeżeli poszukujesz części jak: amortyzator, manetka, wyświetlacz LCD, sterownik, część konstrukcyjną, siodełko, felgę itp. napisz do nas: serwis@tomini.pl
Większość części serwisowych jest dostępnych na stronie dystrybutora: https://trends-shop.pl/czesci-hulajnogi
Dla sprzedawców i hurtowników: nie prowadzimy sprzedaży hurtowej części zamiennych.
Dla serwisów i majsterkowiczów: służymy pomocą w naprawie oraz częściami zamiennymi zapraszamy do kontaktu na: serwis@tomini.pl