Wszystkie hulajnogi są objęte 24 miesięczną gwarancją. Oferujemy również wsparcie i pomoc pogwarancyjną. W razie problemów lub pytań zapraszamy do kontaktu:
serwis@tomini.pl

Przygotowaliśmy też na naszym kanele Youtube samouczki, ułatwiające korzystanie i konserwację hulajnóg Tomini: https://www.youtube.com/

Wysyłka hulajnogi na serwis główny:

  1. Przed wysyłką hulajnogi na serwis, prosimy o kontakt drogą elektroniczną. Wiele problemów można rozwiązać bez wysyłania hulajnogi do serwisu.
  2. Jeżeli po uzgodnieniu z serwisem hulajnoga będzie wymagać profesjonalnej naprawy prosimy o jej zabezpieczenie przed wysyłką w podobny sposób jak fabryczne pakowanie.
  3. Przesyłkę z hulajnogą proszę wysłać na adres:
    Trends Sp. z o.o. – serwis
    Energetyków 16
    32-050 Skawina

Autoryzowany serwis lokalny:

Silnerowery.pl – Kraków

+48602449501
silnerowery@op.pl
Osiedle Kombatantów 8,
31-630 Kraków

Instrukcje obsługi oraz pliki do pobrania

Części eksploatacyjne oraz serwisowe

  • jeżeli poszukujesz dętek, opon, klocków hamulcowych zapraszamy do kontaktu z naszymi partnerami. Zobacz: gdzie kupić.
  • jeżeli poszukujesz części jak: amortyzator, manetka, wyświetlacz LCD, sterownik, część konstrukcyjną, siodełko, felgę itp. napisz do nas: serwis@tomini.pl

Większość części serwisowych jest dostępnych na stronie dystrybutora: https://trends-shop.pl/czesci-hulajnogi

Dla sprzedawców i hurtowników: nie prowadzimy sprzedaży hurtowej części zamiennych.

Dla serwisów i majsterkowiczów: służymy pomocą w naprawie oraz częściami zamiennymi zapraszamy do kontaktu na: serwis@tomini.pl